torsdag 21. februar 2013

Lollo flyttar ut...

och Micke flyttar in! Igår fixade Joakim ett våffeljärn som vi kunde låna sen gick jag och Lollo till Lanthandeln. Utflyttningsfest med kaffe, frasvåfflor, glass, björnbär och Norrlandsguld! Sen gick jag ner till Christian och hämtade tältet som jag skulle få låna. Idag lämnade jag ett kuvert i receptionen till Micke för jag var på möte när han kom. Sen gick vi ner till Ravenjaur (personalboende) där Johan + 12 andra bor. Vi skulle låna hans bil så vi hämtade nycklarna och blev bjudna på kaffe med Baileys och popcorn. Sen gick vi hem till stugan, filade på stegjärnen och packade. Det har ju varit lite snurrigt med mitt boende och nu måste jag flytta ut lite tidigare så ikväll fick jag veta att jag skall bo i 9:an rum nr 3. Jag och Micke skall ju på tur imorgon men hoppas vara tillbaka lördag kväll sen tar vi flytten på söndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar