onsdag 13. februar 2013

Jag har aldrig stått på en bräda

Barnbacken
Mjuka djur som tar emot...
Pimpelark
Torne Träsk 
Mera is...
Härinne under bron ligger Silverfallet
Jag med hund...overkligt!
Inga skotrar här
Snöbaren
Lollo steker halloumi
Idag var jag ledig och fick låna Lollos bräda bräda om jag ville. Såklart jag var tvungen att testa lite i barnbacken, den allra lättaste "Haren". Det var svårt och jag ramlade mest men det verkar kul om man kan. Förmodligen kommer jag att ha massor av blåmärken på knäna imorgon. Sen skulle Mattias visa mig Silverfallet och det var en fin liten tur men isen där verkade lite tveksam. Men det var iallafall närmare än Kurvan. Sen gick jag en runda med Lollos hund vi var ute en timme, gick och kollade vart snöbaren låg, borta vid Kåppasliften. Sen när Lollo kom hem så lagade vi mat och jag drack upp mitt sista vin. Kanske dags att skicka en beställning till Lapportens stormarknad i Abisko?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar