søndag 2. desember 2012

Stockholm

På väg till Debaser
Vegansk provsmakning på Goodstore
Hos Erik och Josabeth
Nadia
I väntan på nästa tunnelbana
Gamla Stan
Vi testar veganpizzan!
Svante luring lyssnar på blues
 Jag tog planet till Bromma och sen buss och sen tunnelbana och till slut hittade jag Debaser. Det var fullt och ändå kö utanför, alla vill se Nifelheim. Vakten krånglade och sa att listan hade slutat gälla. Tyrant hade ju skrivit att jag skulle komma sent. Till slut fick jag tag på dem och Erik i Watain kom ut och hämtade mej. Hade ju varit lite jobbigt annars när alla andra redan var där. Stockholm var kallt med massor av snö och helgen gick alldeles för fort. Missade nästan planet hem bara för att det var så rörigt med bussarna men jag hann precis. När jag satt på flygbussen hem undrade Martin om jag var sugen på thaikäk och jag skulle ju ändå äta...

Röyksopp - Running To The Sea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar