onsdag 28. november 2012

Wenn Der Berg Ruft

Vi är hungriga...
SIgnerad poster på jobbet

Golaleh mötte mig vid tåget sen tog vi spårvagn till Handels. Träffade Jörgen och Henrik. Trodde inte jag skulle kunna åka idag men gjorde en deal med min kollega Petra...Jag är så glad att jag kunde komma hit och bli inspirerad av Steve House när han berättade om sin väg från tonåring i Slovenien till superalpinist. Om när han föll 25 m på Mount Temple och bröt flera revben, ryggkotor, svanskotan och lungan kollapsade, om att det inte alltid lyckas, bara 5 av deras 16 expeditioner i Himalaya var framgångsrika. Och jag har samma yxor som Steve!

Se filmen Shattered

Sov över hos Golaleh och gick upp klockan 5 för att hinna med första tåget tillbaks...

You Tell Me You Love Me You Lie - Backyard Babies

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar